Kladieme veľký dôraz na výber našich zamestnancov a zároveň im pravidelne zabezpečujeme školenia, potrebné pre bezpečnú prepravu. Váš tovar je prepravovaný moderným dopravným parkom s emisiou škodlivín EURO6. Technický stav vozidiel je pravidelne kontrolovaný a udržiavaný v autorizovaných servisoch.
Cesta vašej zásielky je riadená a monitorovaná satelitným systémom GPS, pomocou ktorého dokážeme určiť presnú polohu všetkých našich vozidiel v celej Európe. V záujme ochrany životného prostredia a taktiež kvôli rýchlejšiemu doručovaniu tovaru kombinujeme naše prepravy aj s inými druhmi dopravy.
V snahe ochrániť životné prostredie a znižovať dobu doručenia, kombinujeme naše prepravy so železničnou dopravou:
- prináša to radikálne znižovanie emisií
- kamión prepravovaný na vlaku
- náves prepravovaný na vlaku
- úspora času prepravy
Spoločnosť Sodema s.r.o. dokáže zabezpečiť viacero druhov prepráv:
- špecializujeme sa na prepravy železa s muldovými návesmi, ktoré majú odnímateľnú podlahu na naloženie železných zvitkov do koryta návesu
- máme vybavené vozidlá a vyškolených zamestnancov na prepravu nebezpečného tovaru ADR
- kontajnerová preprava so špeciálnymi skladacími kontajnermi
Politika kvality
- Manažment SODEMA s.r.o. (ďalej len spoločnosť) sa zaväzuje plniť požiadavky ISO 9001:2015, spracovať, zaviesť a udržiavať účinný systém manažérstva kvality (SMK) celej spoločnosti, ktorý bude v súlade s medzinárodne uznávanými normami a sústavne zlepšovaný.
- Manažment tiež zodpovedá za trvalé vyhodnocovanie funkčnosti a efektívnosti SMK a prijímanie adekvátnych opatrení.
- Spoločnosť rozvíja profesionálny rast svojich zamestnancov ich sústavným vzdelávaním, Spoločnosť očakáva od svojich zamestnancov plnohodnotnú kvalitnú a profesionálnu prácu.
- Spoločnosť dosahuje tento cieľ stabilnou prevádzkou spoločnosti v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky a Európskej únie.
- Spoločnosť k naplneniu Politiky kvality udržuje dobré partnerské vzťahy so svojimi dodávateľmi.
- Spoločnosť uplatňuje princíp prevencie nad princípom odhaľovania nezhôd.
- Spoločnosť rozvíja kultúru kvality vzťahov / udržuje svoje humanitárne / sponzorské aktivity, aby naplnila spokojnosť tých strán, ktoré sú na pomoci spoločnosti odkázané / závislé.
- Politika kvality je záväzná pre všetkých interných a externých zamestnancov spoločnosti. Všetci riadiaci pracovníci spoločnosti sú povinní túto politiku kvality uplatňovať v praxi a prijímať účinné opatrenia pri spracovávaní a zavádzaní SMK.
- Kontrolou dodržiavania zásad uvedených v tejto Politike kvality je poverený ZVK – Zmocnenec vedenia pre kvalitu v spoločnosti.
- Najvyššou prioritou v spoločnosti je dosiahnutie optimálnej spokojnosti zákazníka.
- Politika kvality spoločnosti nadobúda platnosť dňom podpísania.